Hallo,
Allereerst dank voor het ontwikkelen van deze app, het is zo goed! Een veelvoorkomend probleem waar ik en enkele van mijn vrienden tegenaan lopen is dat we soms vergeten de app aan het einde van een run te stoppen. Het is niet zo’n groot probleem als je vergeet terwijl je je spullen inpakt, het verpest een beetje je planningsstatistieken maar dat is oké. Het is meer een probleem als je begint te rijden met de app die nog steeds opneemt, dan worden al je statistieken verpest. Ik dacht dat het geweldig zou zijn om een functie toe te voegen waarmee je je runs kunt bijsnijden. Het zou ideaal zijn als je dat vanuit de kaart zou kunnen doen, want het is vrij eenvoudig om daar te zien wanneer je niet in het water bent!
Groetjes,
Alex
Bekijk ook Manually trim/split sessions
Hallo Alex,
bedankt voor de feedback, het idee staat op onze to-do-lijst ![]()
Een ding dat zou kunnen helpen is om spraakfeedback te gebruiken. Als je spraakfeedback inschakelt en de snelheid instelt op een lagere waarde, hoor je terwijl je weer op land bent nog steeds de spraakfeedback die je vertelt dat je beweegt met 1 km/u of zo, en dit herinnert je eraan om de opname te stoppen.
Misschien is het een tussenvoegsel tot we de functie hebben geïmplementeerd.
Ik doe hier ook mee wat betreft sessies bijsnijden om watergedeelten te verwijderen, vooral in de gevallen waarin ik wegreed voordat ik de WST-opname stopte. Ik heb geprobeerd met stemfeedback, maar vond het te storend en irritant. Misschien zou het beter werken als ik het op een heel hoge snelheid instelde…
Ja, het staat op de lijst ![]()
Misschien kun je in plaats van de hoge snelheid ook het interval verhogen naar ongeveer 60 seconden.
Ik zou graag willen dat het mogelijk was om onder in het diagram, net als bij een videobewerking, een begin- en eindpunt in te kunnen stellen, net onder de keuze voor plank, zeil en vin. Daarna zou je dit gebied eenvoudig kunnen verwijderen op aanvraag.
Ik ben 67 en maak ongeveer om de half uur een pauze en denk niet eraan om deze sequentie te stoppen of opnieuw in te schakelen.
Grootste respect voor jullie prestatie om deze app op te bouwen en te verbeteren.
Ik en alle sportliefhebbers die deze app gebruiken, dank dank ![]()
Wind![]()
Hallo,
Bedankt voor je suggestie.
Ja, het verwijderen van gegevens komt in een toekomstige versie. Eerst moet de nieuwe versie klaar worden ![]()
vg