Hallo,
Wat een veranderingen sinds V1. Ik zal je laten lachen… telefoonwisseling + ernstige blessure + weerapp… een tijdje geleden ontdekte ik een WST-icoon op mijn telefoon. Dat zegt me iets, maar het lijkt niet op iets wat ik ken. Ik configureer het, de app haalt automatisch mijn navigaties op van mijn (nieuwe) horloge… dus ik speel mee.
Vandaag gaat de proeftijd afgelopen zijn… ik kijk in detail wat WST inhoudt. Ik hou ervan om mijn statistieken te kunnen raadplegen op mijn computerscherm (op mijn leeftijd telt grootte enorm
)
Ik ben alleen een beetje teleurgesteld over de algemene analyses, met name de knop “trend” die niets levert… maar op een gegeven moment heb ik een twijfel. Dus ik heb 60 GPS-sporen (één voor één!) geëxtraheerd uit een andere app. Het importeren hier is super goed ![]()
![]()
Daar krijgt de analyse zijn volle dimensie
en de knop trend toont eindelijk iets ![]()
Het was toen ik me inschreef op het forum (dat herkende dat mijn account al bestond) dat ik het eindelijk realiseerde. Ik herinner me de “kleine” app (die dus V1 moest zijn). Laat me dan eerst alle felicitaties uitspreken voor het enorme werk dat je hebt verricht. Dat motiveert me nog meer om het abonnement te betalen ![]()
Daarna… nou, ik wilde je laten weten dat de analyse tijdens de proeftijd “weinig verkoopgericht” is. En dus zou de knop trend eventueel wat charisma kunnen winnen als je er een analyseperiode achter kon toevoegen (jaren, maanden, week). Ik begrijp dat de week niet veel zin heeft… behalve om de waarde van de analyse te tonen en mensen te laten abonneren (net als voor mij, de doorklik was om 3 jaar kitesurfen te uploaden om te zien wat er gebeurt)
Nogmaals, ontvang alle mijn felicitaties voor het uitstekende werk dat je hebt verricht. De evolutie is echt fenomenaal.