Goedemorgen. Ik ben overgestapt op versie V2. Is het mogelijk om GPX-sporen te exporteren zoals in versie V1? Hoe doe ik dat? Ik kan nergens, zowel in de app als online, de mogelijkheid vinden om dit te doen.
Bedankt.
Goedemorgen. Ik ben overgestapt op versie V2. Is het mogelijk om GPX-sporen te exporteren zoals in versie V1? Hoe doe ik dat? Ik kan nergens, zowel in de app als online, de mogelijkheid vinden om dit te doen.
Bedankt.
Hallo,
ja, exporteren is mogelijk.
Om dit te doen, open je de betreffende sessie, ga naar de Info-sectie en tik op het ankerpictogram.
Momenteel is het alleen een export van de locatiegegevens van de sessie (GPX), zonder verdere sessiegegevens.
Een volledige sessieback-up, zoals beschikbaar in V1, wordt op een later tijdstip toegevoegd.
In V2 is een volledige export echter niet meer strikt noodzakelijk, omdat sessies niet langer geëxporteerd en geïmporteerd hoeven te worden om overgebracht te worden naar andere apparaten.
Is deze oplossing nuttig voor je?
ik ben het gelukt .. bedankt .. het behoefte om te exporteren komt doordat ik ook andere software gebruik om mijn sessies op te nemen ..
Goedemorgen. Is het mogelijk om een samenvatting van de sessie te delen via sociale media? Bijvoorbeeld via WhatsApp?
Bedankt.
Hallo, ik ben blij dat het heeft gewerkt.
Een functie om een samenvatting te delen zal beschikbaar zijn met de volgende update in februari ![]()
Versie 2 is slechts een begin voor veel andere nieuwe functies die komen ![]()
Hallo. De functie om een overzicht van de sessie te delen met vrienden of via sociale media moest beschikbaar zijn met de update in februari.
Is deze geĆÆmplementeerd?
Bedankt,
Tom
Hallo Tom,
de functie is vandaag vrijgegeven in versie 2.0.12.
Android en Web zijn al beschikbaar. De iOS versie wacht momenteel op goedkeuring door Apple.
Het duurde iets langer dan verwacht, maar ik hoop dat je het nuttig vindt.
het is perfect .. en nuttig ..
dankjewel