hier zijn twee ideeën om de web-app (die ik echt geweldig vind) aan te vullen:
Ik sluit me aan bij een andere hulpvraag die ik zag om een manier te vinden om een route op te slaan. Als je de ankerplaats niet kent, zou je geneigd zijn om een diskette of iets dergelijks te zoeken.
Om een route te verwijderen (de horloge heeft net een wandeling opgestuurd) moet je de route openen, bewerken en daar het knopje vinden om te verwijderen.
Het idee is dan: (de weergavepagina lijkt vrij groot) een knop “acties” toevoegen met de acties “route downloaden”, “verwijderen”… (andere ideeën volgen, bijvoorbeeld een snelle link delen).
Laatste idee: ik heb wat moeite gehad om het forum terug te vinden. Je zou misschien een link onder “profiel” kunnen toevoegen? Zelfs als het de parallelle met de Android-app breekt, denk ik dat het goed zou kunnen zijn
Ik zal dat in overweging nemen. Ik plan ook de FAQ uit te breiden zodat het meer een compleet handboek wordt. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de downloadfunctie zo vaak zou worden gebruikt, dus het is duidelijk dat ik het beter moet documenteren.
Je kunt een sessie rechtstreeks uit het logboek verwijderen. Sleep de sessie gewoon naar links.
Op een PC werkt dit op dezelfde manier met de muis: klik en houd de sessie ingedrukt, sleep hem vervolgens naar links.
Je wordt om bevestiging gevraagd om per ongeluk verwijderingen te voorkomen.
Als je op het vraagteken in de rechterbovenhoek van de profielpagina klikt, opent de FAQ-sectie in dit forum. Je kunt ook links naar het forum vinden op de instellingenpagina als je naar beneden scrollt.
Werkt dat voor jou?
P.S. Als je wandelsessie van een externe horloge kwam, kun je een filter configureren.
Als bijvoorbeeld alle je windsurf-sessies het woord “windsurf” bevatten, kun je windsurf invoeren in het filterveld. Je kunt ook iets breder gebruiken zoals surf of wind.
WST controleert of de sessienaam of het sporttype dat woord bevat. Als het overeenkomt, wordt de sessie geïmporteerd in WST. Zoniet, wordt het genegeerd.